USE THE FORCE - X-Wing Miniatures és STAR WARS LCG portál
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Körkérdés
Lezárt szavazások
 
Cikkek
Friss bejegyzések
2018.05.01. 20:50
2017.09.29. 08:09
2017.09.14. 14:41
2017.09.11. 14:10
2017.09.05. 10:14
Friss hozzászólások
 
Cimkefelhő

X-Wing Alapdoboz Wave 1 Wave 2 Wave 3 Wave 4 

Wave 5 Wave 6 Wave 7 Rebel Transport

Imperial Aces Rebel Aces Corellian Corvette Versenyek 

2016-os Liga eredmények


Star Wars LCG Core Set

Hoth Ciklus Edge of Darkness

Balance of the Force Echoes of the Force ciklus 

Between the Shadows Rouge Squadron ciklus

 
X-Wing & SW LCG

II. Use the Force - X-Wing hétvége

2016.07.12. 22:19, TK421 & SenkifiaSenki

II. Use the Force - X-Wing hétvége

Immár második alkalommal kerül megrendezésre a Use the Force - X-Wing hétvége. A rendezvény célja ez alkalommal is inkább csapatépítő jellegű, hiszen a Ligának és a Szolnoki srácoknak köszönhetően nem szűkölködünk versenyekben, az SWMINI pedig már nem az első rendezvényével népszerűsíti a hobbit. Azonban egy olyan rendezvény sincs, ahol igazán össze lehet jönni, és kicsit alaposabban meg lehet ismerni a másikat. Nos ezt az űrt hivatott betölteni ez a rendezvény, ami az alábbi időpontban és helyszínen kerül megrendezésre (szállást a mellékelt linken lehet foglalni).

II. Use the Force - X-Wing hétvége részletei

Időpont: 2016 július 22-24
Helyszín: Százhalombatta, Fogoly utca 8. Klub Sirály Étterem (Link)

Fix programok nincsenek, leszámítva a szombati versenyt, de az is inkább szórakoztató célú, sem mint véresen komoly megmérettetés. Pontosabban van még egy meglepetés a tarsolyunkban.

Amikor nincs verseny, akkor általában önszerveződő módon valamilyen kártya- vagy társasjáték előkerül, ne adj isten beszélgetésre vetemednek a résztvevők. Azonban két fix eseménnyel is készültünk. 

2016 július 22 péntek késő délután (19-20 óra felé)

Corporate sector roncsderbi

A Corporate sectort minden valamire való csemész ismeri, hiszen itt vannak a legügyesebb mérnökök, a legjobb technikusok, és a legszélesebb választék a katoni cuccokból, a gyári alkatrészekből és persze az illegális hajómódosításokból. Azonban van az évnek egy napja, amikor a helyiek nem építik, hanem lezúzzák a hajókat egy hajmeresztő roncsderbi keretében.

Bárki nevezhet a roncsderbire, egyetlen, fejlesztés nélküli hajóval. Miután minden nevezés beérkezett, a versenybíróság két csapatra osztja a hajókat úgy, hogy a két csapat összesítve azonos pajzs és struktúra ponttal rendelkezzen (ennek kiegyensúlyozásához utólag a kevesebbel rendelkező csapatnak kioszthatnak Hull és Shield ugrade kártyákat). A két csapat feláll az arénában, de csakis ütközéssel okozhatnak egymásnak és maguknak sérüléseket.
 
Szabályok: Ha egy hajó nekiütközik egy másiknak, akkor sérülést okozhat neki, azonban nem mindegy, hogy honnan kapja el a célpontot, hiszen minden hajót úgy készítettek fel a viadalra, hogy az eleje bírja a strapát. Speciális szabály, hogy az arénában Boost, Slam és Barrel Roll akciók használatával is lehetőség van az ütközésre.  Az ütközés során az számít, hogy hajók talpa hol érintkezik. Így a következő táblázat számít. A táblázatban látható, hogy melyik hajó mennyi támadó kockával dob, és a kidobott értékeket elszenvedi.
 
Honnan találod el a máik hajót Okozott sérülés Elszenvedett sérülés
Szemből 1 támadó kocka 1 támadó kocka
Oldalról 2 támadó kocka 0 támadó kocka
Hátulról 2 támadó kocka
(Fókusz=Normál találat)
0 támadó kocka

Példa: Szemből belemész a másik hajóba. Dobsz egy piros kockával a másik hajónak, és dobsz eggyel magadnak (frontálisan ütközni kemény móka). Mindkét hajó elszenvedi a kidobott sérülést. Elsőként pajzsból, utána Hullból mennek a sérülések, és a kártyák pedig a normál szabályok szerint kerülnek elkönyvelésre.

Mozgás esetében fordított sorrend lesz érvényben, íg a magasabb pilótaképzettséggel rendelkező hajók mozdulhatnak elsőként. Akciókat a szokott módon lehet kiadni. A fókusszal az okozott sérülés esetén a szemet lehet átfordítani találatra. Mivel itt nem lövések elől kell kitérni (meg alapjába a hajók amortizálása a cél), így egyáltalán nem lehet majd zöld kockával dobni. A találatok elkerülésére csak a Kitérés jelző használható. A pilóták sepciális képessége ha olyan, hogy érdemben használni lehet, akkor természetesen használható.
 
Az a csapat nyer aki ledarálja a másikat.
Annak a hajónak a pilótája kapja a roncs-kupát, aki a legtöbb sérülést osztja ki a derbi folyamán.
 
2016 július 23 szombat 9 óra 30 perc
 
Use the Force - X-Wing verseny
 
Az Endornál vívott ütközet bár egy pillanatra a végleges győzelem reményét villantotta fel a Lázadók előtt, azonban az elkövetkezendő eseményekre ők maguk sem számítottak. A Birodalom ugyan darabjaira szakadt, de a felkelést támogató rendszerek sem maradtak egységesek. Az egyetlen nagy ellenfél megannyi apró darabra osztódott, és a sok kis parancsnok, hadúr, gerillacsapat mind úgy gondolta, hogy itt az ideje egy darabot megszerezni az Uralkodó egykori hatalmából. Néhány hajóból álló, ellenőrizhetetlen rajok csapnak le egy-egy védtelen bolygóra vagy űrállomásra galaxis szerte, és aki sikeresen kikerül az összecsapásból, az komoly előnyökre tehet szert a további harcok során.
 
Nevezés
Minden játékosnak egy 100 pontos sereggel kell neveznie a normál seregépítési szabályok betartása mellett.
 
Területek:
Minden nevező kap egy egyedi jelzőt, amivel az adott forduló előtt kiválaszthatja a megtámadni kívánt szektort. Egy szektorra csak két jelző kerülhet. A jelzőket az első fordulóban sorsolás alapján kialakult sorrendben lehet majd elhelyezni, míg a további sorrendet az előző fordulóban elért eredmény határozza meg. Az a játékos amelyik már támadóként vagy védőként csatába keveredett, már nem támadható meg (lévén szegény nem játszhat egyszerre két asztalon).
 
Stratégia kártyák:
Mind a támadó, mind a védő játékos bizonyos előnyöket élvezhet, így a játék elején minden játékos kap egy pakli stratégia kártyát. Minden kör elején húzhat két lapot a pakliból majd ezek közül kiválaszt egyet, de ezt a verseny folyamán többet nem használhatja (másik fordulóban sem).
 
Pontozás és győzelem:
A pontozás a megszokott módon történik, a Teljes győzelem 5, a Kisebb győzelem 3, a Döntetlen 1 és a Vereség 0 pontot ér. Természetesen a MoV pontok továbbra is vezetve lesznek, az azonos pontszámú versenyzők sorrendjének meghatározására. A végső győztest a verseny alatt megszerzett pontok alapján határozzuk meg.
 
Stratégiai kártyák:
  • Erősítés – A játékos bevethet egy a seregével azonos frakcióba tartozó alap TIE fighter vagy Z-95 hajót
  • Új fejlesztések – A játékos +8 pont Módosítás fejlesztést költhet a hajóira. Egy hajón legfeljebb két módosítás fejlesztés lehet. Elsőként a módosítás fejlesztés nélküli hajók kell, hogy kapjanak. 
  • Lőszer utánpótlás – A játékos +8 pontot költhet másodlagos fegyverekre (rakéták, ágyúk, bombák stb). A fejlesztések csak a megfelelő ikonnal rendelkező hajóra kerülhetnek fel, a hajón feltüntetett számban. Meglévő fegyver is lecserélhető egy drágábbra.
  • Új szövetséges – A játékos +6 pontot költhet Crew vagy Droid fejlesztésekre. A fejlesztések csak a megfelelő ikonnal rendelkező hajóra kerülhetnek fel, a hajón feltüntetett számban. Meglévő Crew és Droid fejlesztések is lecserélhetőek egy drágábbra.
  • Félrevezetés – A játékos megnevezheti az ellenfél egyik hajóját (ami nem több mint 30 pont), ez a hajó a felállás során nem kerül fel a pályára. A hajót a játékos a saját felállási zónájába teszi fel a második kör végén. (Ha nincs ilyen hajója az ellenfélnek húzz egy új kártyát ehelyett) 
  • Megkerülés – A játékos az egyik saját hajóját (ami nem több mint 30 pont) valamelyik oldalsó pályaszélen is felteheti, de ezt csak a második kör végén teheti meg. A hajó a harmadik körben már normál módon mozoghat.
  • Különleges kiképzés – A játékos +6 pont Elit fejlesztést költhet a hajóira. Egy hajón legfeljebb kettő Elit fejlesztés lehet. Elsőként az Elit fejlesztés nélküli hajók kell, hogy kapjanak, de nem szükséges hogy rendelkezzenek ezzel a fejlesztési ikonnal.
  • Ász pilóta – Az egyik kis hajódat lecserélheted egy magasabb pilótaképzettséggel rendelkező, de ugyan olyan hajóra. Természetesen a hajó a fejlesztéseit megtarthatja
  • Meglepetés – Az ellenfélnek nem volt ideje felkészülni a támadásra, így ebben a csatában nem használhat stratégiai kártyát.
  • Alapos felderítés – Ebben az összecsapásban nincs rád hatással a szektor speciális lapja.
 
Szektorok speciális lapjai:
  • Csillagpor – A korlátozott látási viszonyok miatt minden támadás esetén a 3-as lőtávra leadott lövéseknél további egy védekező kocka jár a védőnek
  • Gravitációs anomáliák – A piros manőverek fehérnek minősülnek.
  • Meteor zápor – Minden kör végén, minden hajóra dobni kell egy támadókockával, Normál, vagy Kritikus találat esetén elszenved egy normál sérülést
  • Mozgó aszteroidák – A játék elején mindkét játékos kiválaszt egy-egy aszteroidát, amit minden kör Vége fázisában bármely irányban átfordíthatja. Ha ezáltal átfedésbe kerül egy hajóval annak a szokott módon dobnia kell.
  • Féregjárat – Az aszteroidák felrakása után felkerül két járatjelölő, amelyeknek a két szemközti asztalszélhez legfeljebb kettes távra lehet. Ha egy hajó a mozgása végén átfedésbe kerül a jelölővel, akkor átkerül a másik jelölőhöz, és a játékos dönti el, hogy a hajó milyen irányba nézzen. Ezután tegyél egy stressz jelzőt a hajó mellé.
  • Ionizált tér – Az aszteroidák a szokásos módon működnek, de minden esetben ionizálják a hajót, amelyiknek a manőversablonja keresztül halad raja, vagy ha a hajó talpa átfedésbe kerül vele.
  • Tértorzulás – Megmagyarázhatatlan okból a dolgok nem ott vannak ahol látszanak, így minden hajó kap egy Stealt Device fejlesztést (az is amelyiken már van, azonban a hatásuk nem adódik össze, de az első találatnál csak az egyiket kell lefordítani, a másodiknál a másikat).
  • Nyugodt békés űr – Nincsenek módosítók.

 

Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?